Recenze (566)
Dead Within (2014)
Neskutečná pičovina s prominutím!! Vydržel jsem sledovat do 39 minuty, dál už to vážně nešlo... Odpad!!
Street Kings 2: Město aut (2011)
Skvělá jednička a otřesně nudná dvojka. Hrůza...
Kult hákového kříže (1998)
Film s velkým F. Není co dodat, šlo by dát 6*? Takhle bych hodnotil tenhle skvělý snímek o rasizmu v americe... 100%
Jízda do pekel 3 (2014)
Od 3-tího dílu jsem čekal trapárnu, upřímně, ale navázal na úroveň prvních dvou, které mě bavily, takže spokojenost. Uvidíme, jestli se dočkáme (dle konce to tak vypadá) i 4-tého dílu. 65%
Gravitace (2013)
Sorry, ale byl jsem na filmu ve 3D a měl velké očekávání, což zmařila jedná obrovská nuda...
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Jeden z nejluxusnějších hororů poslední doby, co jsem zkouknul. První půlka skvělá a ta opdlata? LUXUS!! 5*
V měsíčním svitu (1991)
Moc pěkný film, který chytne za srdce a pohladí na duši :-) Krása. 75%
96 hodin: Odplata (2012)
Pro mě pořád velmi slušný díl. Bavil jsem se jako u jedničky. Možná trošku slabší, ale pořád hodně dobrá a pro mě nadprůměrná akční bomba! 75%
Zásilka (2013)
Mám rád akční filmy, taktéž Steva Austrina, ale v tomhle případě víc než 2* dát nemůžu. Což o to, akčních bitek bylo spoustu, ale přišlo mi to celkově s prominutím béčkové, chaotické, jednoduché, bez nápadu a nějak mě to nenadchlo a nepřesvědčilo, tak proto "jen" 2*
Noční jízda (2011)
No... Nebylo to nejhorší, to zase ne. Zkouknout se to dalo, ale ani nic, s čím by se dalo chlubit, popř. koukat znova se nejednalo. Film provázela řada nesmyslů a chyb, které film srážely... Za sebe říkám, ale budiž, nenudil jsem se, ale druhým bych to určitě nedoporučoval, poňevadž já hledím na každou hovadinu :-) .. Suma sumárum 2*