Recenze (315)
Ženy 20. století (2016)
20th century Woman - film ktorý poteší moju snílkovsku dušu. Všetky charaktery som si obľúbil vďaka tomu že nie sú len plochými- ukazujú emócie, snažia sa byť úprimne a neboja sa ukázať i svoje slabšie stránky. To je hlavná devíza filmu. Samozrejme viem že film je tak trocha aj naivný- ale jebať to- mňa dostal a to je pre mňa viac ako dosť. Pri filme ako je tento sám seba prychytávam ako snívam o farebnej zasnenej kalifornii a som až po uši zaľúbený do Grety Gerwig
Aziz Ansari Live in Madison Square Garden (2015) (pořad)
V porovnaní s Master of none ma Aziz naozaj sklamal. Prišlo mi to ako keby som sa vybral k o 20 rokov mladšiemu psychoterapeutovi. Jednoducho detské a naivné. A keď si už nevedel rady tak sa to snažil zachrániť trápnymi nadávkami. Jediným čím má oslovil bola tá tzv. moderná vzťahová medzera a jej porovnanie s minulosťou. Inak joke o food industry- nula bodov. Vtipy o 2 druhov lásky tiež such. On a jeho vzťah -obrovské sklamanie. Počas celej hodiny som sa cítil trápne a čakal som či ma možno ešte niečo dostane. No čakal som zbytočne.
John From (2015)
mysticka fontana pre zuzanu tentokrat z Lisabonu, krasne nudou zabijajuce leto, pamatam sa aj na svoj teenage cas ako som travil cas snivanim a tento John mi to len pripomenul....
Městečko Fortitude (2015) (seriál)
2 hviezdy za nadhernu bielu sceneriu. inak na urovni odpadu. po 8 casti to uz nevladzem pozerat. Postavy nemaju charakter, v kazdom momente sa chovaju tak aby to scenaru vyhovovalo. a ked sa to zvrhne na nejaku tupu vyvrazdovacku typu SAW mne dochadzaju slova.... a pritom potencial tam urcite bol...
Mistr amatér (2015) (seriál)
1 ser. - 100% , 2 ser. - 80%
Slizoun Pete (2015) (seriál)
Síce hodnotím len po 2 epizóde ale naviac mi moje svedomie a sebaláska nedovolia. Pilot absolútne primitívny, na úrovni odpadu. Až sa mi nechce veriť že som ho celý dal. Druhá časť o niečo lepšia alebo môj vkus išiel trocha dolu. Akokoľvek -od tvorcov Breaking Bad- to si musí zo mňa niekto robiť srandu- najhoršie na tom je že si ju nikto nerobí.
Interstellar (2014)
Armagedon Odyseou šmrcnutý Šiesty zmysel a Inception sa stretli na križovatke a dochádza k patovej situacii. Nie že by som sa v kine nudil, tak to určite nie. Film ubieha super ani minutáž mi neprekáža. Len ten scenáristický mišmaš v druhej polovici urobil s filmu bežný akčný film- už mi tam chýbal len dlhovlasý Nicholas Cage...... A príde to len mne "číročíra" náhoda že 4 dni pred premierou sa dozvedáme o Rosette pristávajucej na komete. Že by to bola naozaj len nenačasovaná náhoda? Už som asi príliš paranoid....
Paddington (2014)
Home alone in London
Teorie všeho (2014)
nudné a podlízavé, vhodné po nedeľnom obede v čase ktorý je zvačša v tv vyčlenený pre Doktor z hôr a pod...Akosi mi ušla pointa toho filmu ale ak to bolo zaujať tak sa tvorcovia netrafili do čierneho. Ak to bolo unudiť a popri tom zaútočiť na city- BINGO... Očával som od sfilmovania Stephenovho života čosi viac ako lacný gýč slúžiaci ako rohypnol...
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
hodnotim po prvej serii ktora nesie všetky znaky copyrightu BBC. vyhučane gitary a tzv. nudná kulovost počas každeho slowmotion... Murphy sa mi na tu rolu vobec nehodi a ta jeho barmaid je snaď na neuverenie... jedine sam Neill ma prekvapil a jeho hlašky bolo to hlavné čo ma pri serialy udržalo...