Poslední recenze (1 242)
Duna: Část druhá (2024)
Je to mega. Prvy diel som pozeral doma a bolo to ok. Teraz som siel na iMax a fakt to zapisalo. Akcia je grandiozna. Nie som fanusik Chalameta, ale celkove obsadenie je nabusene az po okraj. Akcia a vizual brutalna. Praca so zvukom a hudbou asi dokonala. Dej je strhujuci a dava zmysel. Teda odhliadnuc od toho ze v roku 10000 sa stale lomia ludia s nozmi a mecmi (wtf.) Nie som nejaky echt fanusik originalnej Duny. Ale toto je proste vygradovany spickovy megalomansky blockbuster, akych sa robi malo. 95%
Odbor městské zeleně (2009) (seriál)
Velmi ma to bavi. Tvorcovia Officu sa nezapru. Rukopis je podobny. Vyhodou je, ze tu nie je ziaden Michael Scott, ktory bol extremne otravny. Niekedy pri nom divak uplne trpel. Parks and Recreation tolko nestavia divka do neprijemnych scen. Mozno mikroskopicky menej vtipne ako Office. Ale prijemnost a pozeratelnost to vyvazuje. Herecky je to brutalne nabusene. Za mna najlepsi Nick Offerman a Audrey Plaza. Opat raz si ale treba na serial zvyknut. Prva seria ma nebavila. Druhou sa to rozbehne. Teraz uz neviem prestat pozerat. 5* PS: Koniec uz zacne trochu skripat a uplny zaver sa podla mna nepodaril. Ale skoncilo to v pravy cas. Ani to nestihlo uplne degradovat. Ale uz to bolo v stave ze nikto neloboval za dalsie seriu.
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
Top serial. Taky novodoby Krok za Krokom velmi jemne liznuty Officom. Som velmi rad ze to pozeram, ked uz mam rodinu, lebo vela scen mi pripominalo realne situacie. Postavy su tu super skoro vsetky. A kazda inym sposobom. Priznavam, ze sme este len v polovici. Mozno sa to este zopsuje. A obcas sa najde v niektorych epizodach slabsie miesto. Ale tolko smiechu a dobrej nalady mi uz dlho ziaden serial nedal. Momentalne 5*