Poslední recenze (487)
The Beekeeper (2024)
„Verím vám. Ale máme tu zákony.“ – „Máme. Až kým nezlyhajú. Potom prichádzam ja.“ The Beekeeper je Jasonov návrat ku koreňom. Čiže k tupej akčnej rubačke, kde sa celý čas tvári rovnako... a nie, nemusíte sa oňho ani na sekundu báť, pretože je to Beekeeper Beekeeper, nesmrteľný včelár, ktorého by dole nedali ani Avengers s Justice League dohromady. Ale na týpka, ktorému pomaly, ale isto ťahá na 60 je fakt v slušnej forme. 40 %
Sly (2023)
„Pracujem v odbore nádeje a naznášam smutné konce.“ Arnieho dokument bol viac osobný, Slyov sa venuje hlavne jeho filmom a tomu, prečo sú také, aké sú. Možno som čakal viac z jeho osobného života. To, že Slyov syn Sage už nie je medzi živými sa dozvieme iba zo suchého titulku. Čo sa týka rodiny, tvorcovia sa venovali hlavne vzťahu-nevzťahu s otcom, a práve tu badať najväčšiu paralelu medzi Slyom a Arniem. Tí, ktorí ste videli oba dokumenty, viete o čom píšem. 75 %
Wanted Man (2024)
Laci to v podstate zhodnotil veľmi presne. Na jednej strane ide o najlepší Dolphov réžijný počin, ktorý napriek nízkemu rozpočtu nevyzerá ako lacné hovno. Na strane druhej je na veľkého blondína ako na herca veľmi smutný pohľad a brucewillisovský mámvpiči syndróm posunul na úplne nový level. Ak plánuje ešte v budúcnosti v niečom hrať, odporúčam sedavé role po vzore Stevena Seagala. 35 %