Recenze (141)
Acid House (1998)
Řeknu to asi tak - zajděte si radši na to samé do Dejvického divadla ;o)
Albert Nobbs (2011)
Téma mi nesedlo, takže radši stručně - rozporuplný film, o kterém si ani po dvou zhlédnutích nevím, co si myslet... I když ten konec se povedl.
Alenka v říši divů (2010)
Tak s čím jenom tento film srovnat? Se Zelenkovými Karamazovi? S dicapriovským Romeo and Julliet? Čím může klasický literární námět překvapit? Leda svou kvalitou a já se nebojím říct, že z tohoto pohledu mě Alenka pohltila! Skvělá Mia Wasikowska, nadprůměrná Helena Bonham Carter, ale hlavně fenomenální ztvárnění! A začínám se podivovat nad úrovní hodnocení tady. Skvělá Alenka 75% a poběhující Šmoulové bez špetky děje 90%? Ale no tak...
Alois Nebel (2011)
Excelentní film. Nepochopí jen ten, kdo je celý život zalezlý v díře jménem Praha či Brno a nikdy nezažil život mimo "velkoměsto". O způsobu ztvárnění není pochyb - tohle je mistrovské dílo! Tenhle film ale není o ději. Je o tom, jak se dá čelit nepříjemným vzpomínkám, samotě, falešnosti. O tom, jak se dá bojovat o to, aby člověk nebyl spláchnut samotou v opuštěném kraji jesenickém. Nejlepší český film od Pelíšků! Bezpochyby!
Amazing Spider-Man (2012)
Omlouvám se všem, ale právě jsem se dokoukal na toho LEPŠÍHO Spidermana. Lepší režie, tajemnější a lepší scény a ve finále i mnohem lepší představitel pavouka. Těším se na dvojku...
Angry Birds ve filmu (2016)
Pro děti velmi zábavné. A to je důležité.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Šéfe, na Gordona to ani trošku nemá!
Avatar (2009)
Avatar. Buď jej milujete nebo nejste modří! Já tedy evidentně nejsem. Film mě minul. Už dlouho se mi v kině nestalo, abych se po 20 minutách nudil a přeci věděl, co bude na konci. Tohle snad ani není film. Pouze animace.
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Ta hvězda za uvědoměle skrytou reklamu na vévévépánvičkycézet. =)
Babovřesky (2013)
Není lepšího důkazu o morálním úpadku národa českého než úspěch filmů Trošky. Tohle je další důkaz.