Recenze (2 169)
Přízrak (1987) (TV film)
Televizní až to bolí!
Případ mrtvého muže (1974)
Lehce nudné, ale poučné. Od nás se neodchází - platí dodnes...
Captain Marvel (2019)
Vtipné, zábavné. Hrdinka je OK!
Nine (2009)
Nejlepší scéna Italia!
Columbo - Columbo má rád noční život (2003) (epizoda)
Slušný závěr seriálu.
12 opic - Vetřelec (2016) (epizoda)
Až hororový díl!
12 opic - Prozření (2016) (epizoda)
Cassie je trochu otravná...
Instalatér z Tuchlovic (2016)
Na Vorla překvapivě civilní...
Mrazivá pomsta (2019)
Trochu méně vtipné, než originál...
12 opic - Boj o pevnost (2015) (epizoda)
Vtipně využitý nepovedený skok...