Recenze (2 169)
Chinaski: Každej ví kulový (2021)
I když Michalovi všechno nevěřím, tak dokument je to pěkný, to nemohu říct!
Deníček moderního fotra (2021)
Pro sobotní odpoledne jako stvořené!
Endeavour - Naděje (2019) (epizoda)
První oddělení po anglicku.
Adamova jablka (2005)
Tohle dánský složení mě vždycky pobaví.
Případy detektiva Murdocha - Pendrickova celosvětová hovorna (2022) (epizoda)
Crabtree drží tenhle seriál nad vodou. Jen se bojím, aby ty sci-fi vize neovlivnily kanadské školství.
Sasori (2008)
Japonci jsou podivíni...
Contratiempo (2016)
Zábavně vystavěný příběh, který nenudí. Mám režiséra čím dál raději.
Případy 1. oddělení - Spolubydlící (2022) (epizoda)
Pevně věřím, ne všichni mladí a Pražáci jsou takoví. O vedoucích to vím. Bohužel.
Případy detektiva Murdocha - Sladká Amelia (2022) (epizoda)
Naivní paní rozjede pátrání, naivní Crabtree, naivní díl!
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 2: Kmeny Tatooinu (2022) (epizoda)
Hezky se na kouká. Baví mě to!