Recenze (2 169)
Hotel Babylon (2006) (seriál)
Zatím to jsou čtyři. Uvidíme...
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Dementi ...
Hotel 'U mrtvého horolezce' (1979)
Tento pomalý film funguje spíš jako psychlogická studie. Atmosféra je hustá. Srovnání s Vlčí boudou je nasnadě. Ale kniha dává větší smysl a je zábavnější....
Howlův kráčející hrad (2004)
Po tomhle jsem viděl Megamysl a byl jsem otráven. Tolik fantazie v prvních deseti minutách by vydalo na celý hoolywooďák...
Hra (1997)
Asi mám nového nej-režiséra...
Hráči (2003)
Na neděli do TV dobrý...
Hra na oliheň - Červená, zelená (2021) (epizoda)
Po úvodní čtvrthodině je to neskutečná jízda!
Hra na oliheň - Muž s deštníkem (2021) (epizoda)
Je to zábavné - i když maj hajzly na chodbě!
Hra na oliheň - Peklo (2021) (epizoda)
Nutné zpomalení pro seznámení s postavami. Chytře až ve druhém díle, aby nás pilot namlsal.
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Dokoukat sto dílů a pořád se těšit na další díl je pro seriál dobrou vizitkou....