Recenze (2 169)
C.B. Strike - Epizoda 1 (2017) (epizoda)
Pěkně rozehráno.
Nevina - Epizoda 8 (2021) (epizoda)
Pointa nepřekvapila, ale závěr více, než slušný.
Chinaski: Každej ví kulový (2021)
I když Michalovi všechno nevěřím, tak dokument je to pěkný, to nemohu říct!
Případy 1. oddělení - Spolubydlící (2022) (epizoda)
Pevně věřím, ne všichni mladí a Pražáci jsou takoví. O vedoucích to vím. Bohužel.
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 2: Kmeny Tatooinu (2022) (epizoda)
Hezky se na kouká. Baví mě to!
Enola Holmesová (2020)
Příjemný rodinný film.
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 1: Cizinec v cizí zemi (2021) (epizoda)
Já se bavil dobře.
Ubal a zmiz (2021)
Jsem příjemně překvapen! Jsou tu pořád herci, kteří umí hrát. A ty camea!
Přepadení vlaku z Pelhamu (1974)
Starej dobrej příběh.
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Úžasný kulisy východního Berlína.