Recenze (97)
Láska rohatá (2009) (TV film)
Poněkud trapné
Jestřábí moudrost (1989)
Pohádka skončila a mě zbyla jen otázka: "Co to bylo?". Nejvíc mi přišly k smíchu tzv. bitvy. Takhle hrozné se podaří málokomu :-). Jeřábího krále mohli taky vybrat alespoň trošku lépe. Proti jeho vzhledu raději nic, ale že by uměl nějak dobře hrát to také ne. Trošku se divím, že jsem vydržela koukat až do konce.
Jak vycvičit draka (2010)
Jedna z nejkrásnějších pohádek, kterou jsem za poslední dobu viděla. Námět sice připomíná Dračí srdce a podobné snímky, ale zpracování to vyrovnává. Animace je opravdu podařená. Dlouho jsem si nevšimla tak dobře vypiplaných tváří a celkové mimiky. To oceňuji.
Benny a Joon (1993)
Neodolatelný Johnny Depp, něžný příběh, krásné zpracování. Mám tento film moc ráda. Získal si mne.
Prasátko Peppa (2004) (seriál)
Miluji jejich smích při kterém se válejí po zemi :-))
Divoká planeta (1973)
Dlouho jsem nic tak zajímavého neviděla..uchvátilo mne to.
Karamazovi (2008)
Trojan je zkrátka v této roli nepřekonatelný. Tleskám.
Chceš mě, chci tě (2009)
Jedna z povedenějších amerických romanťáren...nic víc, nic míň.
Útěk do divočiny (2007)
Opravdu povedené dílo.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Ono to tolika lidem připadá vtipné?..To asi nikdy nepochopím...Úchylný a nezábavný snímek od začátku do konce