Recenze (112)
Stezky slávy (1957)
Když slyším slovo HRDINSTVÍ a ZBABĚLOST ve spojitosti s armádou chce se mi blít!!!! Nic takového neexistuje!!!! Jen lidská ZRŮDNOST a HLOUPOST, ve jménu kterých umírají lidé...Ano tento film ve mne vyvolal tolik zloby jako žádný jiný...berg.12 vzpamatuj se ty...
Zorro: Tajemná tvář (1998)
Natahovaná bezduchá nuda bez jakékoliv štávy...žánr: Akční / Western / Dobrodružný / Drama bych spíše zaměnil za: Komedie/Parodie...
Válka Roseových (1989)
Fantastický Michael Douglas exceluje...scéna kdy sedí v kuchyni u plápolající linky nebo jeho vítězné: "ne, ne, ne neé" když zachrání před Kathleen malou porcelánovou figurku, se mi navždy vryly do paměti...
Olověná vesta (1987)
Ať žijí zelení polomozci!!! Yes sir!!!!!
Hvězdná pěchota (1997)
Komiksová vesmírná triková řežba s božími obrovskými brouky(:
Noc s nabroušenou břitvou (2003)
Je fakt že logičnost filmu nebyla vyprecizovaná, vzpomenu snad jen na jízdu obou dívek zamčených v dodávce, kdy hlavní hrdinka za jízdy páčila dveře dodávky, nenapadá mě kdo mohl řídit...Dejme tomu že se tato scéna odehrávala v hlavě té dívčiny, ale to nám pak mohl scénárista servírovat cokoliv...Myslím si ale, že film byl dost atmosferický a já chvílemi opravdu trnul...Mezi krváky Hostel, TMMpilou a Haute tension hodnotím nejvýše...špinavé 4
Marabunta: Mravenci útočí (1998) (TV film)
Jsou všude kolem!!!!... a pálí do nich z pušky!!! nebo uchvatný jak před nimi ujíždí po velkém parkovišti a šíleně kličkuje a nikde není jedinej mravenec. Závěrečná scéna kdy se v údolí ve vzdálenosti cca 5km blíží po silnici kolonie mravenců a silnice se "černě vlní" nebo jak před mravenci na parkovišti nemou utéct a mravenci se přitom pohybují rychlostí cca 2km/h, vám nedají na tento snímek zapomenout. Nejskvělejší je, že jsou všude a vy je přitom nikde nevidíte....Pro mě je tento film NEJVĚTŠÍM KLENOTEM v kategorii D-film horor...
Auta (2006)
Marně jsem hledal něco originálního, příběh fakt tuctovej a ten závěr mě až pobouřil, kolikrát už jsem ho viděl...Neskutečný co na tom příběhu proboha vidíte zajímavého? Kde je nějaká originalita? Zdejší fajnšmekři 5 hvězdiček (KevSpa) opravdu nechápu...takovej klasickej komerčák na efekt! Pro děti možná za 5, ale jako rodinný u mne neobstál...
Dům u jezera (2006)
Pohádkový příběh s koncem jaký pohádky obvykle mívají. Děj je zasazen do reálného života. I díky místu a prostředí ve kterém se odehrává, vyvolává po celý čas u diváka pocit, že nepřekonatelná časová bariéra, která odděluje provázané lidské osudy musí být v závěru prolomena, aby film splnil veškerá očekávání lidí, kteří jdou do kina na romantický film(:... Jakým způsobem to však scénárista udělal je tristní. Pokud u sledování filmů používáte mozek, prosím během filmu ho vypněte, protože scénárista se s tím "takzvaně nepáral". Ale proto, že mám slabost pro stavařinu, dávám s přimhouřenýma za tři...
Let 93 (2006) (TV film)
Nebylo to tak hrozně špatné jak je tu líčeno, jisté emoce u mne film vyvolal. Ano přeslazené upředojemnělé dialogy... Ale film nesmrděl americkou sebestřednou sebeoslavnou ani nacionální nótou...a tu jsem zde očekával...takže trojka