Recenze (62)
Krvavý stát (2011)
Netypický film Kevina Smitha.
Kopačky (2008)
Written By: Jason Segel. Příjemná komedie a okouzlující Mila Kunis. Nemůžu jinak. 80%
That's What I Am (2011)
Human dignity + Compassion = Peace...vynikající Ed Harris, 80%.
Blbec k večeři (2010)
Příjemní herci, nenucený humor a vynikající šermíř "Ajťák Chris O'Dowd". Pro mě dobře strávené dvě hodinky :). 60%.
Dostaň ho tam (2010)
Furry walls.
Horší než smrt (2010)
Jediné co tomuto filmu nelze vytknout je „hvězdné“ obsazení v čele s neurotickým Danny Gloverem, v hlavních rolích exceluje Chris Rock, schopně mu sekunduje Martin Lawrence, pozadu nezůstane ani Tracy Morgan. A samozřejmě krásné herečky, hlavně Zoe Saldana:). Bohužel to je vše pozitivní, co se o tomto filmu dá říci, jinak je vše zkopírované z „hitu“ o 3 roky starší, opravdu vše. Dokonce i „teplý liliput“ je úplně stejný. Původní a originálnímu filmu se toto opravdu neblíží ani po kotníky.
Komici (2009)
Mělo by se to spíš jmenovat "Boring People".
Stargate SG-1: Children of the Gods - Final Cut (2009) (TV film)
Nádhera. Podle mě ještě lepší než původní díl. A ta nostalgie. Na závěr došlo i na připomenutí památky generála Hammonda, Dona S. Davise.
Vy nám taky, šéfe! (2008)
U české kinematografie už mě nic nepřekvapí..bohužel až do teď. Neuvěřitelné, co se dá u nás "natočit".
Poslední týden (2008)
"Kanada je jedna z nejkrásnějších zemí na světě!" (citace z filmu). A film One Week je jeden z nejlepších filmů, který jsem za poslední dobu viděl. Vynikající herci (hlavně Joshua Jackson), krásná krajina a chytlavé songy. Život je někdy plný zklamání, hlavně se nevzdat! Jen více takových filmů. 100%