Recenze (10)
O päť minút 12 (2006) (pořad)
S Makarom je to mimoriadne zle moderovaná relácia. Mali by ho nahradiť magičom ..odviedol by lacnejšie tú istú prácu..
Světlonoc (2022)
Zaujímavý film na slovenské pomery. Dobrý dej, zaujímavé posolstvo, zo začiatku to mohlo mať trošku lepší spád, ale mimo toho super.
Pějme píseň dohola (1990)
Nostalgicky pohľad na tábory ..lásky a všetko čo ku tomu patrí :)
Invalida (2023)
Príjemné prekvapenie. Rôzne levely humoru, dobre premyslené a odladené. Najviac ma pobavil vechslák kali vo videopožičovni ..tá podobnosť sa nedala nevšimnúť ;)
Ultimátum (2022) (seriál)
Na slovenské pomery príjemné prekvapenie
Spievankovo a kráľovná Harmónia (2017)
Pekné pesničky, dobrý príbeh, super hudobné nástroje a pre deti :)
Tvoja tvár znie povedome (2016) (pořad)
Úroveň stužkovej ...travesti show, katastrofa!
Šarlatán (2020)
Mám taký pocit že chceli povedať veľa, ale nepovedali nič.
Šest vražd stačí, maminko! (1994)
Strašné, divím sa kto to môže dobre hodnotiť
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Očakával som dômyselnejší humor. Pôsobilo to na mňa prvoplánovo, charaktery postáv boli odfláknuté, okrem nehody ma v tom nič neprekvapilo. Všetko zachraňovali herci, ktorí účinkovali v oveľa lepších filmoch a seriáloch!