Poslední recenze (70)
Muž z oceli (2013)
Bohužel mě film nepřesvědčil. Efekty a hudba byly podle předpokladu perfektní a souboje dechberoucí, bohužel to nic nemění na tom, že si ani jeden z hrdinů nezískal mé sympatie na tolik, aby mi záleželo na tom, kdo vlastně přežije. Celkově hodně prostříhané podání na mě působilo strašně zmateně a v podstatě do konce jsem se dodívala jen proto, že jsem čekala něco, co se nikdy nedostavilo.
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Přidávám se k pozitivnímu hodnocení. V dnešní přeplněné době je těžko vytvořít něco originálního a zajimavého a ve Fringe se to tvůrcům i hercům povedlo. Postavy jsou příjemně přesvědčivé v obou charakterech. A na začátku 4. serie se nemůžu dočkat, až bude J. Jackson na plno zpátky. A taky pořád přemýšlím nad tím, jak by asi vypadalo mé druhé 'já'.
Suing the Devil (2011)
Nechápu, proč je tento film označován jako komedie. Celou dobu jsem čekala, až teda ta komedie začne a ono pořád nic. Teda, v momentě, kdy Satan s plnou vervou statečně vykřikoval ' you can't handle the truth' jsem se málem počůrala smíchy....ale obávám se, že to nebyl ten druh smíchů, o který se tvůrci snažili: Zoufalé výkony nesympatických herců, táhlý scénář a nudné dialogy nebo spíš monology. Opravdu nerada dávám odpad, ale tady prostě není nic:((((