Recenze (204)
Špión (2015)
Zasmál jsem se asi 2 vtipům a zbytek "humoru" byl rádoby jinej a asi to někoho i oslovilo, ale na mě to působilo strašně, nevěřil jsem svým očím ani uším, doslova mě to sralo a chtěl to několikrát vypnout. Procenty nejde vyjádřit.
Steve Jobs (2015)
kurevská nuda 50%
Obvyklí podezřelí (1995)
stovečka
Osm hrozných (2015)
Nefalšovanej Tarantinův jedinečnej rukopis. Jednoduchá zápletka, geniální provedení + Enniova hudba perfektně navozuje atmosféru a napětí. Pro mě žádná detektivka jak se pořád někde omílá, prostě brakovej vykonstruovanej příběh, kterej kupodivu skvěle funguje a baví. Všichni herci za 1 a kočí O.B. ve scéně s medvědí kůží mě rozsekal. Délka mi vůbec nevadí, klidně to mohlo být ještě delší. Zatím "jen" 90%, pravděpodobně dozraje k 100%.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
70% nenadchne, neurazí
Spectre (2015)
Casino R. 90%, Skyfall 80%, tahle dobře natočená slátanina 70%
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Bavil jsem se královsky - Guy na hrad! (naprostý souhlas s Arx), nemám důvod nedat 100%
Ant-Man (2015)
70% čtvrtá hvězda za Peňu, kterej si to dával parádně
Vybíjená (2015)
PEKLO
Kobry a užovky (2015)
Oba Hádkové parádní výkon! 100% (v českým kontextu)