Recenze (53)
96 hodin (2008)
Silný film nabitý akciou, ktorý mi nedovolil ani na chvílu si odbehnúť od televízora. Aj keď nepatrím k fanúšikom Liama Neesona, ale týmto snímkom si ma určite získal. Zobrazuje tvrdú realitu z ktorej mi nabieha husia koža a vyvoláva vo mne veľkú zlosť. Film do ktorého sa takto vžijem a ktorý ma takto zasiahne jednoducho nemôže byť zlý.
Superbad (2007)
Jedna z mojich najobľúbenejších komédii, ktorá presne vystihuje obdobie teenagera a pritom nekopíruje slávne prcičky ako vačšina lacných teenagerských filmov. Pri pozeraní tohto snímku som mal pocit, že vidím sám seba v určitých situáciách. Kvalitné dialógy, výborné herecké obsadenie a veľa vtipných momentov vás určite dostanú.
Symptom Pandorum (2009)
Raz pozrieť a zabudnúť... presne takýto je tento film. Vôbec som mu neprišiel na chuť. Viac bolo nudných scén ako tých zaujímavých a preto som sa aj podchvíľou díval na hodiny, že kedy to už skončí. Z celého filmu ma zaujal tak vesmírny holiaci strojček a celkom sa mi páčilo spracovanie záverečných titulkov.