Recenze (465)
Četník v New Yorku (1965)
Jeden z nejvtipnějších dílů série, jen nechápu tak malé hodnocení.
Mr. GS (2008) (pořad)
Zasměju se a to je hlavní.
Pokémon (1997) (seriál)
I já propadl jejich kouzlu ...
Univerzální voják III: Znovuzrození (2009)
Van damme is back.
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
Hodně povedená komedie, nejvíce jsem se nasmál při hodinách pana Morgana.
Blood and Bone (2009)
Jednoduchý příběh, ale o to víc lepší podívaná na umění M.J.Whita.
Avatar (2009)
Neuvěřitelné ...
Střihoruký Edward (1990)
Už jen za herecký výkon J.D. a skvělé hudbě 5* .
Nouzový východ (2008)
Ten konec ...
Stan Helsing (2009)
Škoda tak malé role pro Leslieho, ale i za to dík. Na druhou stranu hlavní dívčí postavy byly k nakousnutí.