Recenze (355)
Papežův vymítač (2023)
2 Za Russella a hudbu, jináč strašně stupidní scénář s nesympatickými herci (rodinka)..45%
Hook (1991)
Spielberg uměl umí doufám že ještě dlouho bude..skvělá pohádka, perfektní zpracování.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Můj problém je scénář...už to začíná být jako 007. Prostě zbytečně moc technologií AI ..už vůbec žádná krev, při soubojích bez jiskry. Pořád to nenudí akce super natočená a Pom+Hayley supr výběr 77% 6,3,5,7,1,4,2..
Vymítač ďábla: Znamení víry (2023)
David Gordon Green je největší břídil,patlal a rádoby režisér...každopádně to pro mně dopadlo tak jak jsem předvídal už když jsem viděl jeho Halloween..tahle sračka 25%
Nikdo tě nezachrání (2023)
Nakonec zas tak sama nebyla že...takové originální filmy to je to co tu chybí v tom dnešním filmovém světě DC,Marvel a neustále předělávky Disney. káždopádně 90%lidí co tvrdí že byli uneseni či zažila blízká setkání třetího druhu tvrdí že vypadájí takhle..Za mě 78% perfektní Hudba,zvuk,režie
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Za perfektní začátek a perfektní poslední 5min, z nostalgie a k lásce Spielbergově odvaze předat štafetu, za lásku k Indymu na kterém jsem vyrůstal. Nenudilo mě to bavil jsem se...75% a 1,3,(2,4,5) stejně..
Pavučina (2023)
Atmosférické...v dnešní době hororových sraček lepší 3.
Amélie z Montmartru (2001)
Dnešní 13.7.23 druhá projekce zvedám na 5..👍
Život Davida Galea (2003)
Silné 4☆
Avatar: The Way of Water (2022)
DC a Marvel Tak má vypadat Blockbuster..dokonale vyladěný svět. Škoda jen že dělá 20dílú ;-) a netočí i jiná sci-fi..