Recenze (118)
Bez soucitu (2010)
Podlě mně film, který má šmrnc, nechybí akce, zábava i ta nějaká nerealistická přestřelka či bitka..:-)
A-Team: Poslední mise (2010)
Komedie řízlá pořádnou dávkou akce...
2Bobule (2009)
A to jen za hlavní představitelky..
Zakázané metody (2009) (seriál)
Ke stylu Sci-fi byh přidal erotický a jinak to docela ujde..
Záplava (2007)
Kdyby to zkrátily o záběry které jen natahují délku, tak je to jeden z velmi dobrých katastrofických filmů..
Iron Man 2 (2010)
Proti prvnímu dílu slabší, ale o to vtipnější a závěr jako u každého amerického filmu..
Informátor! (2009)
Zdlouhavé, natáhnuté a nudné...
Katka (2009)
Jak rychle se dá padat níž a níž....
Čistá práce (2008)
Pěkný, dobově věrohodný film, plný napětí, akce a na konci i pěkné rozuzlění zápletky se rvačkou v podání Jasona Stathama..
Pacifik (2010) (seriál)
Po shlédnutí posledního dílu snižuji hodnocení, je to pěkně natočené, pěkně zpracované, ale na Bratrstvo to nemá..A Spielberg nezná dějiny...Američani v Praze nebyli, stejně jako v Ryanovi nemohli sloužit v normandii češi...:-(