Recenze (118)
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Když jsem viděl Švédskou verzi uplně mně to pohltilo, tohle se na tom jen přiživuje lepší kamerou..a hereckým obsazením které je sice dobré, ale od doby co Craig zničil postavu Jamese Bonda, ho nemám rád..:-( tudíž mé hodnocení je přesné..
Muži v naději (2011)
Prsa, zadky, smutek a všechny špatné mužské vlastnosti v jednom filmu..
Přepadení (2010)
Pohled z očí jednotky, plánovačů, teroristů i rodiny příslušníků..Velmi pěkne zpracované téma rekonstrukce únosu.
Warrior (2011)
Velmi zajímavý námět s většinou všech amerických klišé. Skvělá kamera, perfektní bojové scény a sountrack je prvotřídní. Ale do pěti hvězdiček prostě něco chybí..
Peklo v řetězech II (1993)
Jediný důvod proč jsem se na to kouknul, byl že v tom hraje Tatra 805..A Vašut u mně klesnul ještě níž než byl..a ta honička s Ladami a Avií, nic horšího jsem neviděl..
Combat Hospital (2011) (seriál)
Když vezmete M.A.S.H. 4077 a přidáte mu trochu tvrdosti, reality a říznete to pořádnou dávkou Dr. House..
Maximální odpich (2003) (TV film)
Když vezmeme rychle a zběsile s emanuelou, přidáme špetku akce a nudy zároveň, můžeme za stálého míchání vylít do záchodu...
Hra o trůny (2011) (seriál)
Velmi dobře rozjetá miniserie. Je tu skvěle poskládáno od všeho trochu. intriky, bitky, humor, sex....prostě vše... Druhá serie postavila laťku ještě mnohem výše, i když bez polomuže by to byla nuda..
Kříž (2011)
Nečekal jsem že muže být něco takhle hroznýho...
Coronado (2003)
Tý jo...to je film...jak má být...auta létají vzduchem, tři lidi vytlačí náklaďák z bahna, aniž by je napadlo použít naviják.. papírový most udržý těžký náklaďák, letadlo proletí vodopádem, vrtulník zdí a pak letí dál...to je film podle mýho gusta...* si zcela právem zasloužil...:-)