Recenze (139)
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Jednoduše řečeno, mě to prostě baví!
Americký sniper (2014)
Prostě další skvělej Eastwood. Víc není potřeba dodat.
Americký zabiják (2017)
Náhodou slušná akce a napínavý. Nechápu ta nízká hodnocení.
Angry Birds ve filmu (2016)
V pohodě film, děti ho milují.
Angry Birds ve filmu 2 (2019)
Super zábava pro děti i dospělé, lepší než 1.
Argo (2012)
Dostat tech 6 americanu z Iranu byla jiste skvela akce a velka odvaha a urcite by to byl paradni dokument nekde na Discovery Channel, nicmene uz dlouho jsem se tak dlouho u zadneho filmu nenudil, jako u Argo.
Asi to ukončím (2020)
WTF, co tohle bylo?? Typická šílenost pro lidi co si říkají intelektuálové a dokážou hodiny debatovat o naprostých hovnech..
Atlas mraků (2012)
Pokud budete mit tri hodiny casu podivat se po dlouhe dobe na nadherny film, vzajemne se prolinajici pribehy z ruznych casovych os, rozvijejici se od zdanlive nudnych zacatku po uzasna vyvrcholeni a spojeni do jednoho smyslu a zaveru, zajdete si na Atlas mraku. Pro mne 6 bodu z 5ti moznych... Přes noc se mi celý film ještě více rozležel v hlavě a dnes jdu znovu. Musím. Nádherné.
Avengers (2012)
Buď byla moje očekávání příliš velká anebo ten film nebyl zase tak super, jak se o něm všude píše. Pro mě každopádně 3*. S X-Men First Class naprosto nesrovnatelné a co se efektů a akčních scén týče, tak Transformers jsou daleko lepší. Stark sice perlí, Hulk si dobře zařádí a Johansson je sexy, to je ale asi tak vše. Třeba ten způsob, jakým nakonec Avengers zničí nepřítele, je hodně trapný. Takže celkem zklamání :(
Banda (2019) (seriál)
První čtyři díly jasných 5*, bohužel poslední čtyři naopak s bídou za 3*. Ale i tak je to skvělý počin.