Recenze (139)
Old Guard: Nesmrtelní (2020)
Dvě nebo dokonce jen jedna hvězdička? Co blázníte, lidi. Bombastický to sice nebylo ale velice slušná akce s příběhem se skvělým potenciálem na pokračování.
Star Trek: Picard (2020) (seriál)
Naprosto skvělý a návrat ke kořenům myšlenky Star Trek. Tohle se fakt povedlo.
Star Trek: Picard - Remembrance (2020) (epizoda)
Skvělý pilot a vypadá to na příběh přesně v duchu Star Trek myšlenky a ducha. Už se těším na pokračování!
Mr. Mercedes (2017) (seriál)
Podle mne je překvapivě nejlepší 3. série. 2. jednoznačně nejhorší a 1. dobrá.
Terminátor: Temný osud (2019)
Super návrat ke kořenům Terminátora!
Watchmen (2019) (seriál)
Za mě super a přesně takto jsem si serál představoval. Velmi dobrá práce a pokračování v duchu filmu. Ale chápu, že to není seriál úplně pro každého fandy comics, to ale Watchmen nejsou tak či tak ;-)
Ledové království II (2019)
Za mne moc dobrý, dokonce bych řekl, že lepší než 1. díl.
Jack Ryan - Season 2 (2019) (série)
Druhá řada je podle mě výrazně slabší než ta první.
Angry Birds ve filmu 2 (2019)
Super zábava pro děti i dospělé, lepší než 1.
Jack Ryan (2018) (seriál)
Výborný napínavý seriál. Už se těším na další sérii.