Recenze (1 406)
Deník Bridget Jonesové (2001)
To je taková sladká blbost, až vás to donutí se do ní zakousnout :o)
Deník mrtvých (2007)
Zombie v plné kondici, co dodat :o)
Den, kdy nevyšlo slunce (2001) (TV film)
Vědět od půlky kdo je vrah, proč zabije, v celku i proč zabila. V takovém případě ztrácí pro mne detektivní příběh smysl ...
Den vítězství (2006)
Je ještě asi hodně co bychom měli o WW2 vědět. Aj proto byl tento film vytvořen spíše z pocitu nedoceněnosti, tak trochu jako dokument, než válečný drama film.
Derren Brown - Mesiáš (2005) (pořad)
Ene bene triky z elektriky. Je to divadlo, kterému uvěří i nevěřící.
Derren Brown: Ruská ruleta (2003) (pořad)
Je to hlavně show a je to dobře udělaná show. To, že je to celé divadlo je jasný, neb posadit si před sebe mě, tak se zastřelí dobrovolně :o) Už, jen že bych místo xychtu, nakreslil obličej šimpanze :o)
Derren Brown - Seance (2004) (pořad)
Ten by ukecal i mrtvýho, aby s ním šel do putiky na pivo :o)
Děsnej dupák (2009)
Vagínový beatbox, bylo tam ještě něco zajímavého?
Desperado (1995)
Pro mne jeden z nejlepších filmů s Banderasem. Díky němu je Desparado desperádem ......
Detektiv Varg Veum: Mrtví psi nekoušou (2008)
Je to díl, v kterém se najdou místa, kdy se zeptáte proč tak lacino, ale znovu se budu opakovat, Varg je tahoun a jsem rád že je, a je mi jedno jak :o)