Recenze (1 406)
Opravdová kuráž (2010)
A to už jsem si říkal, že western je mrtvý. Pak přijdou bratři Coenovi a co byste nečekali, opět skvělé dílo. Je až úžasné, jak si s tím pohráli, jak vás stáhli do prérie čichat pach smrdutých padouchů, nasávat pach vystřeleného prachu, potu nemytých randžerů. Nechali je fuckovat malou holkou, která měla kuráž, že i drsný Chaney chvilkově znejistěl. Nechali nás procházet příběhem, který i když tušíte, tak stejně nevíte jak dopadne. Je to exelentní dílo a je vidět, že když se chce, tak ten western jde :o)
Na samotě u lesa (1976)
Humor pánů Svěráka, Smoljaka, Menzela, herecké výstupy pana Kemra, Kolářové a dalších. Nesmím zapomenout na pana Lorence .o))
Byl jednou jeden král... (1954)
Bezkonkurenční pohádka o soli a lásce :o) Jedna z mála, na kterou se dá dívat stále dokola ...
Nagano 1998 - hokejový turnaj století (1998)
Na to se nezapomíná ...
Habermannův mlýn (2010)
Není na co si stěžovat, co kritizovat. Skvěle popsaná tehdejší situace jednoho mlýna.
Detektiv Varg Veum: Padlí andělé (2008)
Andělé, provaz, bílé košile, Varg, příběh, a ta do morků kostí zařezávající se hudba. Na tohle není třeba slov, tady stačí hrb s naježenými chlupy, jako důkaz uznání dobré detektivky. Pro mne je to nejsyrovější díl z šestilogie ...
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
To slyším ze všech stran, že už to není takový a makový. Já se vůbec nebojím, ani dřevěné nohy, mořských panen, Španělů, nebojím se ani Černovouse, nebojím se dát za pět hvězd. A že prý není Jack Sparrow, Jackem Sparrowem, a čím by asi byl? Je to stále Jack Sparrow, neotřelý, vtipný, nepředvídatelný, je to prostě tahoun. Tak jako hudba, děj, triky, prostředí, celé osazenstvo. Je to skvělá práce všech, je to práce, která si zaslouží plnej počet, díky všem :o) PS: prý se šušká, že prý bude, tak jen kdyby, dám si klidně další :o)
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Můj oblíbený žánr, a ještě tak bravurně zpracovanej. Co víc si ještě přát ...
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Já si oblíbil Naomi, ta vždycky věděla co chce :o)
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Podle mne je to nejlepší díl z celé čtyřlogie ...