Recenze (177)
John Wick (2014)
Prostě charismatický a nesmrtelný Reeves. Prima akční a efektivní podívaná
Predestination (2014)
Vynikající
Bezpečný přístav (2013)
Ač romantické filmy nevyhledávám tady jsem se natáhla a odpočinula. Příjemní herci, krásná příroda a vypnutý mozek, co víc si můžete přát.
Empire State (2013)
Nedá se ani uvěřit, jak tohle bylo podle skutečnosti a to zejména s tak dementní postavou Edieho. Rock v roli druhé dementní postavy detektiva se asi zbláznil když tuhle roli vzal. Spíš bych to nazvala krimi komedií, drama - to tenhle žánr doslova uráží.
Gravitace (2013)
Nádherně podaný blízký vesmír a pocity blaženosti být jeho součástí jsou narušeny nezvratitelnou poruchou lodi. A v tom se staneš navěky součástí hlubokého temného vesmíru. Tyhle filmy miluju
Hannibal (2013) (seriál)
Tady, marná sláva, pro milovníky klasického Hannibala a podobných záležitostí, to nebude ono. Toto je vynikající psychologický RTG postav, nechávajíce nás v mrazivém tušení, s prolínajícími filosofickými úvahami až do konce. Škoda, marně doufám, že někde v budoucnu další serie vyplave. Zasloužil by si to.
Hořící keř (2013) (TV film)
Jde z toho mráz po zádech - atmosféra sychravé hrůzy a zoufalství dokonalá. Bylo mi 6 let a dodnes ten pocit mám uchován v paměti. Jednoznačně velmi autentické, po všech stránkách. BRAVO
Hra na hraně (2013)
Nebylo to nejhorší, asi díky Benovi, který si zahrál záporáka se vším co k tomu patří a nějak se k tomu hodí víc než hra na romantika.
Kapitán Phillips (2013)
Nějak mi tam ty hvězdičky nejdou. Loď která proplouvá teritorálně nebezpečnou zonou a nemá na palubě zbraň?? Vyvalený Hanks s posádkou čeká v pozoru až se vyhrabou po žebříku z kocábky tři vymaštěný černý huby a ovládnou celé monstrozní plavidlo. Škoda Hankse. Atlas mraků - to bylo něco pro něj.
Klub poslední naděje (2013)
Vynikající podívaná, která ač jde o smutné téma velmi živoucí, svižná i vtipná. HIV? Jde přece pouze o můj život, kašlu na certifikáty a všechny ty kriply zákonodárce co na vlastní kůži nezažili vocogo.