Recenze (38)
Mlha (2007)
a to jen diky tomu necekanemu konci...
Skins (2007) (seriál)
Tak tenhle seriál je pro mě vážně hodně rozpoluplnej. První díl mě vůbec neoslovil a vypnula jsem ho hned po několika minutách. Jenže zanedlouho, když nebylo do čeho "píchnout", dala jsem mu druhou šanci a vyplatilo se. Došlo sice k okamžikům, kdy jsem si říkala, že na tohle tedy už koukat vážně nebudu, třeb ruskej díl byla vážně blbost a 10. díl o utajený kalbě - hovadina. Všechna ta přehnanost a souhra nešťastnejch náhod?? No ale, ať to jen neHanim, přecijen hodnotím ****. Perfektní vývoj postav, nejvíc mě bavila přeměna germánsky vypadajícího Tonyho a psycho anorektička Cassie je vážně výborná, k tomu všemu skvělá hudba a mě štve, že už nejsou další díly s těmito nesympatickými herci :) Na další série totiž nejsem zvědavá, i když stát se může všechno...
Malá Miss Sunshine (2006)
tyjo...až takovej doják na mě :)
Nabít a zabít (2006)
Po pravdě jsem si pipinkovsky myslela, že jakmile se Josh Hartnett přestane producírovat v ručníku, nebude už moc o co stát....Jenže to nebyla pravda, bylo :) Tyhle nečekaný a překvapivý "vyvrcholení" mě prostě baví!
Skrytá identita (2006)
I love you Leonardo.
Slimák (2006)
Mě to bavilo! Dost jsem se u chobotničáka, který zplodil roztomilý slimáky, po jejichž napadení se běžní civilisté chovali jak zombíci, nasmála :) Tvůrci to nemohli myslet vážně a já mít finanční prostředky, natočím ještě větší slátaninu! :)
Hooligans (2005)
...vubec nepochopim, jak se v těch bitkach mohli hoši vůbec poznat...nicméně, Charlie Hunnam je tu moc peknej lump :)
Sugar Rush (2005) (seriál)
Výborný odreagování na všední i nevšední večery :)
Okrsek 13 (2004)
opravdu jsem se bavila od začátku do konce...
Ali G Indahouse - Film (2002)
WICKED! WICKED!