Poslední recenze (3 331)
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Lahůdka. Anime moc nemusím, ale zde je animace opravdu nádherná a akční scény nápadité a přehledné. Hlavní hrdinka je mega cool, často dostává strašně do držky a jen díky výcviku a tvrdohlavosti dokáže přežít a jít dál. Epizody jsou skvěle vypointovány a díky tomu zamrzí konec (první série).
Sněžné bratrstvo (2023)
Kanibalismus je takové to lákadlo, díky kterému si film získá pozornost. Ale za mě prim hrály krásné a nemilosrdné hory, šílená zima a vůle to prostě nevzdat. Původní film jsem neviděl, ale tohle ostudu určitě nedělá.
Večeře po americku (2020)
Úplně jsem čuměl, jak se to vyvinulo. Začíná to totiž, jako klasická nezávislá pózeřina. Postupem času ale vše začne dávat smysl a film získá nečekanou hloubku. Hlavní týpek si mě tim věčně nasranym ksichtem získal. Byl fakt cool.