Oblíbené seriály (10)
Tým SEAL (2017)
Lucifer (2016)
The Punisher (2017)
Sběratelé kostí (2005)
Zase trošku jinačí seriál.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013)
Mrtvý bod (2015)
Hra o trůny (2011)
Miluju žánr FANTASY, proto čekám, až se to pořádně rozjede, což určitě bude hoooodně brzo :-). Rozjelo a seriál je SUPER. Pokaždé to skončí nějak nečekaně a netrpělivě očekávám další díl :-)
Původní (2013)
TVD se vleče a zbytečně se zamotávají do nevím čeho... Originals je příjemnou změnou. Jak už bylo několikrát řečeno, nejde o teenage výlevy, což opravdu vítám...
Chůva k pohledání (1993)
Pro mě jeden z nejlepších komediálních seriálů... :-) Můžu vidět pořád a pořád dokolečka.
Hrdinové (2006)
Nejde jinak než vidět v originále. Chytlavé dalším a dalším dílem. Zvraty, které buď někdo čekal nebo taky ne... :-) A debaty o možném pokračování... Jojo, Heroes je seriál jako stvořený pro mě... :-)