Recenze (48)
Jan Žižka (2022)
Svoje chyby to mělo, ale jinak povedená práce!
Cesta za smířením (2021)
Strašná blbost s vtipnými momenty.
Hubieho Halloween (2020)
To byla ale p*cov*na...
Chlap na střídačku (2020)
Proč?
Králíček Jojo (2019)
Scény s Taikou super a na Scarlett se kouká vždy dobře no a Sam je týpek. 3*
Le Mans '66 (2019)
Po Forestovi a Vykoupení, nejlepší film, který jsem kdy viděl.
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Pořad jsem čekal na něco, co nakonec nepřišlo. Pár hlášek, blondýna a woody. Po titulkové scény celkem zbytečné...
To Kapitola 2 (2019)
Boze proc
Slunovrat (2019)
Vhodné pro psychicky labilni lidi, pro jiné ztrata drahoceného času...
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Pomalý rozjezd, ale grandiózní finale. Brad Pitt je prostě frajer a dle mého zvládl svoji roli o něco lépe než Leo. Margot samozřejmě krásná.