Recenze (5 022)
Deadtectives (2018)
Za mě naprosto v pohodě, je to totiž přesně takové, jaké to být má. Jednoduché, na nic si nehrající, veselé (prostěradlo), k finiši svižně utíkající a místy i strašidelné. Nevím, kdo od toho co čekal, ale já jsem dostal přesně to, pro co jsem si přišel - nenáročnou zábavu. 75%
Ticho ve sněžném městě (2019)
Na španělskou tvorbu vyložená bída, ve světovém kontextu lepší průměr. Tady to dojelo na místy absentující logice, kde nějaké scenáristické přechody až bily do očí, což je strašná škoda, protože jinak to bylo napínavé, zajímavé a veskrze kvalitní, vyjma toho drhnoucího příběhu. 65%
Zrůda (2003)
Filmově ani příběhově to není kdovíjaká bomba, ale o celý jeden level výš (tedy na čtvrtou hvězdičku) to posunuje Charlize Theron, zaprvé k nepoznání, zadruhé k nepoznání herecky, protože takhle jsem ji ještě nikde neviděl. Každopádně nelituji, že jsem to viděl, což se u mnohých jiných filmů říct nedá. 70%
Země oceli (2018)
Nenápadný, pomalý, přímočarý, jednoduchý a ke konci hodně slušně gradující film, kde jsou karty tak nějak rozdány už dávno, ale sledovat počínání hlavní postavy (mimochodem excelentně zahrané) člověka baví a drží mu palce jako dlouho nikomu jinému. 80%
Frčíme (2020)
Objektivně je to na čtyři, ale ta pocta fantasy obecně a především Dračímu Doupěti, to jsem ještě nikdy nikde neviděl, takže pro mě (takového fantasy fanatika) plná palba bez přemýšlení. K tomu samozřejmě klasicky pixarovská dokonalá animace, fóry, silný příběh... Takhle mají vypadat kvalitní filmy. 90%
Malaria (2012)
Že kraťasům většinou pět hvězdiček nedávám, tak tady nejde jinak. Předvést v necelých šesti minutách takový příběh, invenci a napětí, to se vidí málokdy, nehledě na bezvadné westernovské prostředí. Prosím víc takových nabušených a povedených drobnůstek! 95%
Wolf Creek (2005)
Místy to mělo hodně solidní atmosféru, místy hodně solidní řežbu, místy se to strašně vleklo. Především první polovina filmu je úplně o hovně, nicméně kdyby se to sestříhalo tak, aby to nenudilo, zbylo by z filmu tak padesát minut. Proto průměrné hodnocení. 65%
Muž, který sázel stromy (1987)
Pokud je tohle opravdu podle skutečné události, tak se musím hluboce sklonit, co dokáže jeden jediný člověk, a co je tedy v silách lidské rasy. Nevzalo mě to ovšem tolik za srdce, proto ta půlhvězdička dolů, ale obecně se jedná o moc pěkný, optimistický a inspirativní příběh. 90%
Pod vodou (2020)
Celou dobu jsem si lámal hlavu s realističností (světlo, tlak), ale naštěstí je pořád u mě převažující efekt hodnocení prostý fakt, tedy jestli se mi film líbil, nebo nelíbil. Akce začne okamžitě a neskončí do poslední vteřiny. Takže jo, něco se odpustit musí, ale jinak za mě v pohodě. 70%
Ztracené dívky (2020)
Ve druhé polovině to znatelně ztratilo tempo, což je dáno především tím, že bez vaty by ten film měl tak 60 minut, což by samozřejmě neprošlo. Jinak se sice jedná o zajímavý příběh, pěkně natočený a zahraný, ale toho děje tam bohužel opravdu moc nebylo. 50%