Recenze (5 002)
Corpus Christi (2019)
Přidává tomu hlavně fakt, že se jedná o příběh podle skutečné události. V tu chvíli to je totiž o level výš, než kdyby se jednalo o něco smyšleného. Moc pěkně to ukazuje pokrytectví pánbíčkářů a celého toho jejich zasraného uskupení. O takové kinematografii si můžeme u nás nechat zdát. 80%
Thunderbolt a Lightfoot (1974)
Červená čísla moc nechápu, protože herecky je to sice v pohodě, ale dějově celkem prázdné, nějaký vtip jednou za dvacet minut, a když to skončí, člověk tak nějak jenom pokrčí rameny. Úplná sračka to nebyla, ale rozhodně také nic, z čeho by si člověk za týden pamatoval jedinou scénu. 50%
Velká iluze (1937)
Pár solidních poselství tam bylo, a chápu, že před II. světovou válkou se tohle náckům tedy rozhodně nelíbilo, ale z dnešního pohledu to bylo hodně natahané, často hodně nicneříkající a dějově poměrně prázdné. Ještě průměrné hodnocení, ale tak tak. 50%
Vlk ze Snow Hollow (2020)
Nařešila se halda vztahových a osobních sraček, což to celé dost sráží dolů. Vlkodlak byl totiž jinak velmi dobře udělaný, závěrečná pointa vlastně taky v pohodě, takže dohromady je to hlavně nevyužitý potenciál, což jde na vrub hlavního tvůrce. Škoda. 55%
Hubieho Halloween (2020)
Za mě v pohodě. Samozřejmě se jedná o jednoduchoučkou, nenáročnou a místy hodně tupou záležitost, ale člověk se u toho nemusí kdovíjak mentálně namáhat. A ano, raději budu koukat na tyhle šaškárny místo nějakých rádoby artových unuděných klasik. 70%
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Totální paráda! Attenborough v 93 letech předvádí výkon rovnocenný s Christopherem Lee z Hobita a ukazuje Zemi tak, jak ji nikdo nechce vidět, ale zároveň každý z nás přispívá svým kouskem k definitivní demolici celého ekosystému. Nádherný dokument, který je místy napínavější než kdejaký akční film. 95%
Psi (1992)
Scénář v pohodě, i mnou často proklínaná stopáž, ale tentokrát to kupodivu dojíždí na strašné režii a střihu, kdy jsou scény spolu mizerně propojené, takže se v tom člověk dost ztrácí, čemuž nepomáhá ani halda postav, z nichž je navíc půlka zbytečná. S bídou průměr. 50%
Tajemná záře nad Pacifikem (1980)
Pokud bych si všímal jenom námětu, zpracování, herců, atmosféry (jakou už dnes umí málokdo vytvořit), i tak by to bylo na silné čtyři hvězdičky. Ten do dokonalosti dotažený časový paradox to ovšem hází ještě o kousek výš a pro mě je tady plná palba povinností! 90%
Místnost sebevrahů (2011)
Mohlo to být o poměrně velký kus kratší a údernější, ale na druhou stranu to neotřelé téma, animované sekvence a práce s barvami v reálném světě, to všechno byly znaky extratřídy, kterou například u nás (kdovíproč?) neumíme. Zvláštní film, ale moc zajímavý. 70%
Karbon (2017)
Skupina hlavních postav byla banda nesympatických kokotů, kterým člověk moc dobrého nepřeje, takže i zájem o celý film u mě nebyl kdovíjaký. Natočené to sice bylo skvěle a i příběh zajímavý, to jo, ale ty emoce propojující mě s dějem tam prostě chyběly. 65%