Recenze (793)
Odloučení (2022) (seriál)
mno..od pocatku to bylo utrpeni..nuda a cekani na NECO co da smysl, co objasni toto pomale budovani sveta, obcasne naznaky zlepseni byli okamzite pohrbeny nudnyma minutovyma expozicema ktere bych nejradeji pretacel:(celkove mirne zklamani z obrovskeho potencialu nametu:(
Furioza (2020)
celkem rozsahly hooligans opus ve kterem nechybi nic..rvacky, spinave filtry, drogy..a prece jen me to tolik nevtahlo..pribeh je rozmachly ale po 2 hodinach uz me zacal nudit:(na druhou stranu je zajimave ze hned za hranicema takovy film natoci a u nas si jedeme porad to svoje:(silne tri hvezdy
Fan (2016)
Ještě trochu více dramatictesi, osudovejsi a na doraz - jdu ještě vice:)zajímavý příběh o stinné stránce fanouskovstvi a po delší době zajímavý výkon SK:)
Talaash (2012)
Za mě zklamání.. čekal jsem od tohoto filmu hodně.. hodně se na něj odkazuje v jiných filmech..I zdejší hodnocení je vysoké. Jenže natahovane slzave drama které nemá velkou udernost mě nezaujalo, závěrečná pointa hodně přiřazena za vlasy, kdy jsem si jen říkal jak to ukociruji..a moc se nezvládli.. opravdu takový ten snímek když musíš primhourit obě oci:((
Ittefaq (2017)
Tenhle film mám v lepším nadprumeru, závěrečný twist je sice super, ale vzhledem k tomu že šlo asi o pátý v průběhu filmu tak moment překvapení už vyprchal. Zamotane to bylo pěkně ale na mě až moc. Jinak atmosféra snimku vynikající.
Pád letu A800 (2021)
Vynikající záležitost s atraktivního prostředí, které není zas tak zmapování. Hlavní hrdina velmi přesvědčivý výkon a konec tak jak to mám rád. Hodně silné 4 hvezdy.
Já, hrdina (2015)
Škoda hluche druhé třetiny filmu, jinak film má dobre tempo a velmi sympatické gore:)
Strašáci (2011)
nakonec lepsi nez original:)prvni dve tretiny filmu, vlastne az do finalni konfrontace moc pekne, pak uz klasicka vybijena.
4x4 (2019)
na malem prostoru se vzdy pozna originalni scenar...zde jsem byl spokojeny zhruba 2/3 filmu, hodne zajimava myslenka uvezneni v aute...pak se zacali resit globalnejsi temata a atmosfera sla do kopru:(
Bez východiska (2022)
absolutne nesympaticka hrdinka potkava o trochu mene nesympaticke postavy a zacnou postupne umirat..kdyz uz mi bylo jedno kdo kdy umre, tak me zajimalo jak..a i to bylo nudne:(