Recenze (793)
Nezapomeň na mě (2010)
no nebyt toho zaveru..ktery byl sice natocen hezky ale absolutne neucelne tak jdu jeste vic..ale celkove vzato jedno z nejprijemnejsich prekvapeni tohoto roku a jedna z nejlepsich romantickych dramat poslednich let..americkych..:)
Princ z Persie: Písky času (2010)
nedokoukano..a nebyla to moje vina:)ztrata casu..:(
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
mno ringovky byli celkem dobre, ale nic co bychom uz nevideli preci...:)se mi zda, ze vetsina uzivatelu videla jiny film s neobycejnymi souboji a ty smazali vse ostatni co od filmu ocekavame..Adkins je dobry bojovnik a mizerny herec..cely tento film by se dal takto charakterizovat..kdyz se nebojovalo, tak jsem se smal..stupidni scenar,stupidni dialogy, stupidni postavy a dobry fighty..ani ne tri hvezdy:)
Nesmiřitelní (1992)
zklamani..nudne,utahane..vlasne me to moc nebavilo nebyt toho ocekavani kdy to prijde..prislo na konci, ale cela ta pachut z predchozich minut zustala..takhle ne:)
Kontakt (1997)
neocekavam od kazdeho filmu odhaleni, ale cekani dve hodiny na neco co neprijde to bylo moc:)dve hodiny se buduje solidni atmosfera, ktera vyzniva diky konci nekam do ztracena..konec je neslany nemastny..jako kdyby k tomu filmu vubec nepatril..vubec nevim co si o nem mam myslet..krome toho, ze se mi vubec nelibil..:)
Prázdniny (2006)
uf nuda nuda nuda...nedokoukano do konce..:(a ze jsem mel opravdu snahu, ale nedalo se..:(
Funny Games USA (2007)
zvlastni film a spis se mi nelibil nez libil..:(dlouhe staticke sceny byli hlavnim jeho zaporem..za to nektere interakce mezi obema svety byli vice nez zajimave..:)
Zakletý v čase (2009)
mno porad jsem cekal, ze to cestovani casem bude trosku lepe vysvetleno..takhle vlastne spise otravovalo:(bez tech skoku v case by to byl prijemny civilni film s dvema sympatickymi herci..takhle jen prumer na ktery zapomenu..:)
Pontypool (2008)
mnohem vic me sedlo ono zprostredkovatelne silenstvi nez akcnejsi a odhalovaci cast, ktera potom prisla..celkem zajimava myslenka, ktera ale nakonec ziskala uz opravdu sci-fi rysy na to abych ji plnohodnotne veril:)
Kick-Ass (2010)
bavila me jen prvni polovina, pak chvilku jsem si rikal, ze o preslapuje na miste a zaver jsem div nepretacel..celkem me to nebavilo..asi tim, ze filmy o superhrdinech me nebavi:)