Poslední recenze (964)
Sobík (2024) (seriál)
Nepříjemný těžko uchopitelný počin Netflixu, absolutně se vymykající jeho běžné tuctové tvorbě. Příběh zpočátku jasně definující strany řekněme zla a dobra, postupem času rozevírá další vrstvy, a zjistíte, že hlavní hrdina v sobě nese temného démona z minulosti, kterého se nedokáže zbavit a ovlivnuje jeho život aniž by si to připouštěl, nebo snad chtěl připustit. Některé díly byly tak hutné a ponuré, protnuté depresí, že je až neuvěřitelné, že tohle je na Netflixu. Ty samotné emoce a míra empatie a opovržení, se dokáže přelít z jedné strany na druhou, což by vás pár dílů nazpět ani nenapadlo. Doopravdy soucítit s hlavním hrdinou nejde, do velké míry si za ty sračky a posranej život může sám, měl volbu, a zvolil si to co zvolil. Lítost si nezaslouží.
Pravá blondýnka 2 (2003)
Naprosto zbytečné pokračování, vzniklo to za jediným účelem a to vytřískat z toho dolary od debilů co na to snad napadne zaplatit.
Gisaengsu: Deo Geurei (2024) (seriál)
První díl zapínám po čtvrté, předtím jsem pokaždé nudou usnul, první díl prostě musí být naprostá bomba, pokud mě má seriál v tom nepřeberném množství seriálů zaujmout abych mu obětoval drahocenný čas.