Recenze (192)
Taxi 4 (2007)
Mne sa to páčilo, ... Komisár Gibert dostal v tejto časti viac priestoru a zhostil sa ho vynikajúco, ... Takže u mňa 3* + 1* za Giberta :-)
Zabij, nebo budeš zabit (2007)
Parádny akčňák, ...Ktorý je natočený pre diváka ktorý si chce pri filme oddychnúť a neche sa mu nad filmom rozmýšľať , ... záverečný boj je bombový, ... Musím sa priznať , ... že počas filmu som kus nadržival Vinniemu :-)
Dexter (2006) (seriál)
Veľmi dlho som sa odhodlával pozrieť tento seriál až prišiel ten čas, stále lepšie neskoro ako nikdy, v živote ma tak nedostal žiadny serial hneď po prvej prezretej časti tak ako Dexter. Najlepší krimi seriál súčasnosti. Prvú sériu zaraďujem k úplne najlepšej sérií zo všetkých seriálov aké som kedy videl . 1. Séria (120%), 2. Séria (95%), 3. Séria (85%), 4. Séria (95%), 5.Séria (85%), 6.Séria (80%), 7.Séria (100%)
Neporazitelný II: Poslední zůstává (2006)
Klasická oddychovka s dvoma namakanými machrami, ... Scott Adkins je brutalny v kopoch a M.J.White je zase fajny v technike boja , ... Krásná podívana, ... dej sa tiež dá zniesť:-)
Skrytá identita (2006)
Scorsese zase ukázal , že vie nahávať filmy z mafianského prostredia v skvelej kvalite tak ako ho poznáme - BRAVO!!
Zastav a nepřežiješ (2006)
Najzbesilejšia,najšialenejsia, najadrenalinovejšia ,najzaujímavejšia,strmhlavá akčná jazda za pomstovu - BRAVO!!
Drsný časy (2005)
Drsný Thriller s Drsným Baleom o Drsných Časoch
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Nikdy by som nepovedal, že tento seriál sa po prvej sezóne, ktorá sa mi nepáčila dostane úplne na vrchol mojej TOPky. Ale čím častejšie naň človek pozerá tým viac sa mu seriál páči. Popravde je to hlavne vďaka postave Barneyho, ktorú nikto nemôže nemať rád. Posledné série predsalen strácajú na dychu, ale stále ide o veľmi kvalitnú zábavku. Najobľúbenejšie postavy : Barney a Marshall. Časť, vďaka ktorej som si seriál najviac obľúbil (Den fackodáni I, II)
Judas Priest: Live Vengeance ´82 (2005) (koncert)
Skvostný koncert s heavy metalovou legendou v najlepšej forme - BRAVO!!
Mojsejovci (2005) (pořad)
Hanba!!