Recenze (192)
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
S dobrým kolenom, so zlým kolenom, bez kolena, aj tak si najlepší bojoník na svete :-) BRAVO!!
Poznáš, až to přijde? (2010)
Nebyť skvelého Veľkého Jacka tak pôjdem s hodnotením ešte nižšie
Prokletý ostrov (2010)
Po dalsom prezreti musim svoje hodnotenie zvysit Scorsese je proste PAN Reziser :) - BRAVO !
Robin Hood (2010)
Film je v pohode len ten názov mu veľmi nepristane :-)
Spartakus (2010) (seriál)
Niečo paradne, ... take niečo mi tu chýbalo uzz dlho neskutočný masaker som velice spokojený :D, posledna časť prezreta no proste nadhera trebalo by ďalšiu sériu :), 2. séria prezretá, luxusná podíívana :)
The Runaways (2010)
Michael Shannon bol proste Geniálny :D
Avatar (2009)
Neskutočný ZÁŽITOK - BRAVO!!, Dlho som sa odhodlával pozrieť si tento film ale po jeho pozreti to ľutujem, Cameron stvoril niečo Geniálne - BRAVO!!
Crazy Heart (2009)
Zaslúúženýý OSCAR pre Jeffa - BRAVO!!
Hanebný pancharti (2009)
Grandiózne dielo "blázna" Tarantina, ... Ako to uňho poznáme skvelo prepracované dialógy hlavných postáv, ... Pre mňa bol najväšči objav tohto roku Herec Christopher Waltz , ktory vo svojej úlohé nespravil žiadnu chybičku a ten jeho monológ o krysách može vojst do dejín svetovej kinematografie, ... ale taktiež sa mi v tomto diele strašne páčil Apač Aldo Raine v podaní skvelého Pitta , ktory za waltzom s monológmi príliš nezaostával - BRAVO!!!!!!!
Oči války (2009)
Veľmi zaujímavý film, ktorý ma niečo do seba. Potešil ma hlavne neskutočne skvelý Colinov herecký koncert. V žiadnom inom filme som ho ešte nevidel zahrať tak skvelo.