Poslední recenze (24)
Láska nebeská (2003)
Klasický film na Vánoce, kdy v tuto dobu nám chce pan Curtis říci, že pokud někde je "Ten" či "Ona", jsou právě Vánoce tou správnou dobou, kdy se odhodlat a vyslovit se. Romantika, která není příliš sladká ani příliš sentimentální, a pokaždé se na ní koukáme ... a pokaždé s největší pravděpodobností s vaječnákem v ruce a s talířem cukroví na stole .....
Mamut (2009)
Mamut opakuje všem již známé pravdy.... Film se snaží nutit diváka k zamyšlení, ovšem nedaří se mu to a hluboký dojem (jak je zde již napsáno) nezanechá. Domnívám se, že Mamut není rozhodně film pro každého, svého diváka si musí získat a tento divák musí být hodně specifický. Mně osobně nepřipadal film něco extra, navíc byl na můj vkus hodně pomalý a nedymanický, který mě časem nudil.
Nine (2009)
Na tento film jsem se velmi těšila... :o) Trailer chytlavý, recenze dobré a Penélope Cruz, Sophia Lore.... nebyl důvod si to nepustit. Ovšem... viděla jsem prvních 15 minut a pak mě ten film začal tak nudit, až jsem ho znechuceně vypla a pustila si jiný. Do dnešního dne jsem se na něj nedodívala a přestože by se tento film mohl v dalších minutách změnit v něco skvělého, nedala jsem mu po tom začátku příležitost mě přesvědčit a asi ani nedám.