Recenze (136)
Adamova jablka (2005)
Mads Mikkelsen to zahrál úžasně! Ta role mu sedla, jak ušitá. Tahle tragikomedie mě uzemnila. Tím humorem a zároveň vážností. Úžasný film po všech stránkách. Doporučuji se podívat!!! 5*
Aeon Flux (2005)
Jedna hvězdička za Charlize Theron :) jinak film, který není třeba vícekrát vidět.
Amadeus (1984)
Jedním slovem geniální !
Amélie z Montmartru (2001)
Postava Amélie je velice originální, optimistická a zvláštním způsobem zajímavá a to se mi na tom filmu moc líbilo. Skvělá hudba! Velice zajímavý a zvláštní film. Uvidím, jak se mi to rozloží vše, jestli nezměním hodnocení. Zatím lepší 4*
Americké psycho (2000)
Tak Bale ukázal dobrého psychopata :D Zajimavý příběh a ta motorová pila a hlava v ledničce mě dostala ... 4 *
Americký gangster (2007)
Úžasný "Americký gangster" opravdu velice podařený film, mile mě překvapil a herecký výkon Denzela Washingtona to je podívaná, která stojí za to si ještě nekolikrát pustit :) Od začátku do konce nepustí !!!!
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
První povedená komedie 2013, co jsem viděl a u které jsem se pořádně bavil a nasmál. Výborné hlášky a ke konci úžasná role pro Channinga Tatuma, který si tam taky užil pár vteřin slávy :D Skvělé obsazení a celkově 5*
Baraka - Odysea země (1992)
Hezký dokument, hodně krásných záběrů, pozoruhodných , ale taky hodně smutných! 4*
Bídníci (2012)
Nejsem zrovna fanoušek muzikálů, ale tento je velice povedený. Ani mi nevadilo, že se tam tak málo mluvilo, protože zpěv byl doslova luxusní a hned od začátku mě vtáhl do děje . Vyzdvihnul bych herecké výkony: Hugh Jackman, Anne Hatthaway, Sacha Baron Cohen i mého oblíbence Russela. I přes tu délku mě to potěšilo a řadím to do mých top 3 muzikálů po Moulin Rouge a Chicaga. 5*
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Tak to jsem ani nečekal. Po delší době 5 hvězdičková oddechová komedie, která nepustí až do konce. Ryan Gosling ukazuje extratřídu s vysokým sebevědomím a rýslej, jak z photoshopu :D Tento film stojí za to ještě několikrát zhlédnout. 5*