Recenze (136)
Zlatý Glóbus 2009 (2009) (pořad)
co dodat .... no u pár glóbusů to mělo dopadnout jinak podle mě, ale co už no ... hlavně, že to dostal Heath Ledger !!!!
Obchodník se smrtí (2005)
Není co vytknout ...
Ecce homo Homolka (1969)
To je prostě česká klasika .... co dodat. Hlášky ..... nemají chybu !!!!
Quantum of Solace (2008)
Celekm solidní, ale chybělo mi tam .. "Bond, James Bond"
Žít a nechat zemřít (1973)
jedna z nejoblíbenějších "bondovek" s Moorem.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
tak na tento film jsem se těšil, ikdyž po půlce filmu byl celkem dost urychlený závěr ... jinak se mi to líbilo, ale kdyby to bylo o 20 minut delší a trochu více do detailu, tak bych se nezlobil.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Zajimavé a nominaci na Oscara si určitě zaslouží !!! Vynikající herecké výkony Brada Pitta a Cate Blanchett jsou důkazem.
Po přečtení spalte (2008)
Já se celkem bavil a líbilo se mi to ... Coenovci nezklamali !!! Příběh pěkně zamotaný v druhé půlce filmů vražda za vraždou a nikdo nevěděl, co se vlastně děje :D !!! 4,5 hvězdiček za mě ...
Ztraceni (2004) (seriál)
Tak Lost je vyjímečnej seriál !!! ....Záhady,děj, postavy ... všechno promyšlené !!! 1 a 2 sérka výborná. Po slabší 3 řadě to opět začala gradovat do správných otáček ... a 5-tou sérii neskutečně žeru, čekání každý týden na novou epizodu, no prostě vymyslet to tak ... to chce klobouk dolu scénáristům a všem, co dělají Lost lostem :D !!!! těch 42 minut mi tak rychle neutíká, než při jednom díle a zase čekat týden :D Opravdu se těším, jak to vše dopadne, ale co budu dělat, až skončí lost, nechci ani vidět ty absťáky :D .... 5 * bez depat
Temný rytíř (2008)
nejlepší film o Batmanovi !!! scénář, režie, herci, hlášky ... všechno dokonalé a hlavně brilantní "Joker" v podaní "Ledgera" škoda, že už není mezi námi, jednoduše podívaná se vším všudy.