Recenze (2 127)
Amatéři (1994)
Dost ujeté, ale také trochu zábavné. 65%.
Velká hra (2017)
Z mého pohledu zbytečný film v této podobě, jak byl natočen. Nestojí ani o víc slov v tomto komentáři. 50-55%.
Píseň lásky samotářky (2004)
Poměrně tuctový příběh poměrně tuctově zpracovaný, takže ho zachraňuje před propadákem snad jen sexy Scarlett a pár pěkných písniček. 60%.
Annette (2021)
Asi tak hodinu jsem si zase nadával, na co jsem se nechal nachytat a na jakou blbost koukám, nehledě na to, jak mě vytáčel svým zjevem a vystupováním (to bylo účelové) Adam Driver. Pa se to ale nějak zlomilo a já byl vtažen krásnou okouzlující hudbou do tuctového a přesto podivuhodného příběhu. Zpočátku 40%, později až 80%, celkově za 4*.
Frida (2002)
Nejdřív jsem si říkal, proč zase koukám na životopisný film o někom, o kom nic nevím. Nakonec se ale film ukázal celkem zajímavým, 65%.
Knoflíková válka (1962)
Moc milé, navíc (nejen) dětské role velmi přirozené a přesvědčivé. 75%.
Jimi Hendrix na festivalu Woodstock (1999) (koncert)
Úžasné vystoupení, skvělé skladby, geniální kytarista. To nemůže být míň než 100%.
Naqoyqatsi (2002)
Kromě hudby tento dokument nestojí za nic. Usínal jsem u něj, i když jsem nebyl ospalý. Snad o málo lepší než Powaqqatsi, 45%.
Let Fénixe (1965)
Nějak moc věrohodné mi to nepřišlo, bylo to spíš zajímavé, než poutavé. 60%.
Na špatné straně (2018)
Asi tak polovinu, což je celá délka normálního filmu, koukám na Béčkový film stěží za 40%. Pak se to trochu zlepší, možná na 65%, ale spíš lituji času.