Recenze (2 127)
S nasazením života (1993)
Průměrné, často i nudící. Clintův drsný výraz rozhodně ničemu nepřidá. 60%.
Klub rváčů (1999)
Díky Fincherovi jsem pochopil, o co v knize šlo, tu jsem četl před 2 roky a nepochopil. Přesto se jedná o nechudnou úchylárnu ač mám režiséra rád, za toto je tak max. 60% (ale těžko hodnotit, vychází z knihy, obsahově a dějově to je dané).
Znovu po smrti (1991)
Pěkná podívaná. Trochu hrůzostrašná pohádka pro dospělé. Pokud je člověk v patřičné nálad a bere to jako oddechovku, není tomu moc vytknout. 70-75%.
Amistad (1997)
Na mě trochu nudné, trochu zdlouhavé, zachraňuje to pár minut v poslední části. 60-65%.
Charing Cross Road č. 84 (1987)
Nuda, vůbec mi to nesedlo. Furt jen ta bába se špinkou... A nesympatická. 40%.
Soumrak dne (1993)
Moc pěkné, smutné. Oba hlavní hrdinové podali skvělé výkony. 80%.
Těžký život (1961)
Pěkné skloubení reality válečné a poválečné Itálie s tragikomedií. Sordi sice nepůsobí úplně přesvědčivě, ale scénář i režie jsou dobré. 70% a přikloním se ke 4*.
Jackie Brown (1997)
Tarantino si užívá toho, co ho baví (Hollywood, film, hudba) a toto potěšení dává i divákům. Chce to si k klidu sednout a pomalu vychutnávat. 70-75%.
Pokoj s vyhlídkou (1985)
Moc pěkný oddechový romantický film, kterému nechybí ani humor. A ta příroda - krása. 75%.
Sbohem, pane profesore! (1969)
Tak první skoro hodina byla taková rozjížděcí, moc mě to nebralo, ale nakonec z toho byl moc pěkný film. 75%.