Recenze (199)
Kancl (2001) (seriál)
Výborně. Jakožto bývalá zaměstnankyně kanceláře, tleskám!
Džungle rtěnek (2008) (seriál)
Snaha o nový Sex ve městě nebo co?
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
Takhle: tohle je opravdu dětská záležitost. Dívala jsem se na to s nimi a oni se bavili a já se smála taky. Ale jinak je to blbost. Takže 2 za dětský smích. (mám takový dojem, že by ty tučnáci přežili zhruba jeden den)
Spadl z oblaků (2003)
Celkem milá komedie, která si na nic nehraje. Je přímá, lehce stravitelná a dobře zahraná. A Rhys vynikajícně popřel svůj velšský původ!
Válečný kůň (2011)
Stejně se těšim na předlohu do West Endu a předpokládám, že to bude mít větší grády s jejich vymakanou loutkou. Taky jste si pořád chtěli zpívat "když se zamiluje kůň" ?
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
Vynikající scénář...dialogy...atmosféra...střih...kamera...Tilda i Ezra...o Kevinovi by se mělo mluvit ještě hodně dlouho...
Dům voskových figurín (2005)
Taky milujete tu scénu, kde umře Paris?
Znovu a jinak (2011)
Tak asi to lepší komediální drama. Ale stejně to bylo divný, k neuvěření a přehnaný. 2- (Charlize má hezký hlas... za to asi ta slabá 3)
Mr. Nice (2010)
Tak u mě ty vlepené záběry do starého filmu fungovaly. Čistý, klidný a nepřehnaný příběh. Film je na čistou tři, ale díky mé neobjektivitě u Rhyse, musím výš!
The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore (2011)
Milé a pro milovníky knih ještě víc. Oskara bych dala asi jinému dílu, mám radši alternativnější animace, ale je to pěkné.