Recenze (32)
Operace Eichmann (2018)
Na stopáž hodně strohé, ale jinak fajn biják!
Vis a vis (Antena 3 / Fox verze) (2015) (seriál)
7 dílů a konec, tohle se nedá... Nelogické až to zvedá ze židle.
Rodiče na tahu (2019)
3 malý pivka, 3 drinky a brko. Směju se jak blázen.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Přemýšlím o něm jako o nejlepším X-men filmu :-) Super!
Logan: Wolverine (2017)
Sbohem... Úžasný film, který nechci asi už nikdy vidět... Slzy, deprese, nechuť k životu i po cestě domů z kina...
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Pro fanousky SW nutnost videt, skvele doplnuje prvni trilogii a ty mensi spojeni s ni... Pohlazeni po dusi! A odstupem jednoho dne musim uznat, ze pocity po shlednuti jsou mnohem lepsi nez loni po sedmicce.
Deadpool (2016)
4+, Deadpool překvapil, pobavil a zároveň dodal chuť vědět víc o X-Men vesmíru :-)
Dinosaurové (1991) (seriál)
Nejsi máma! :-D
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Po prvních zhlédnutí - 4*, nutně potřebuji repete. Do snímku jsem šel bez očekávání, pokud bych dal na předzvěsti a megalomanské řeči tak by možná bylo o hvězdu méně.
Catwoman (2004)
Dnes jsem zahlédl Catwoman v TV a krásně se mi připomnělo jak hrozný film to je :-)