Recenze (1 051)
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
...velká, opravdu velká, hloupá zábava... potěší velmi dobře zvládnutá alternativní realita a po delší době zase kvalitně zpracovaná mimozemská rasa, hlavně tedy jejich královna... příště přiletí ještě větší...
Hledá se Dory (2016)
Animace naprosto dokonalá,voda jako skutečná, možná ještě lepší... dojemné, trefili se do nových postav/živočichů a hlavně Hank je fantstickej... No a pak Marek Eben... Po 13 letech se to ani nezdá "propenízenatočeno" a naopak to v kontextu postižení hlavní hrdinky působí celkem logicky...
Turbo Kid (2015)
V závěru film trošku ztrácí dech a chtělo by to něco epičtějšího, ale s přihlédnutím k rozpočtu nám vychází fantastické post apo s cáklou dvojicí ve středu dění... Tvůrci i z tak chudých reálií vytřískali pořádně hutnou atmosféru, osvěženou o nadšeně debilní roboženu... Vrcholem všeho je pak komicky nadměrná míra násilí a brutality, kde není nouze o dekapitace či rozčtvrcení, případně naprostá anihilace na molekuly za asistence obrovských cákanců krve... A ani to není z vzdálené budoucnosti, ale z roku 1997...
Rychle a zběsile 7 (2015)
Za Paula dávám jednu navíc... Akce je naprosto nesmyslná, ale chytlavě natočená... Jen ty kecy o rodině, plácačky a "hajfájvy" začínají být unavující... A uměle natahovaná stopáž je taky otravná...
Hitman: Agent 47 (2015)
Překližka, sololit, trám či balsa, přehlídka nejprkennějších hereckých výkonů v plné kráse... Zombie film bez zombií... Atmosféra absolutně selhává, fylosofické momenty v debilních dialozích jsou jako svoboda projevu v Severní Korei... Tak snad do třetice.... však to znáte...
Grimsby (2016)
Samotné sloní bukkake natočit nemohli, tak to zaobalili do průměrné špiónské komedie...
Ghost in the Shell (1995)
Velmi vrstevnatý příběh, který zanechá mnoho otázek a nepřináší příliš odpovědí... nádherně vykreslený svět, cyber punk v ryzí podobě a zdroj inspirace pro mnoho dalších děl, natočených později...
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Až do závěrečných titulků jsem netušil, že za tím režisérsky stojí "míša záliv"... což zpětně kvituji neb jsem k filmu nepřistupoval s takovým despektem... i když ty zpomalené záběry a americké vlajky a srdceryvné rozhovory s rodinnými příslušníky leccos naznačovali... Film si každopádně bere to nejlepší z osvědčených trháků jako Black Hawk Down a neztrácí dech ani v pasážích klidu a vyčkávání dalšího střetu... Akce je výbušně výbušná, rozumně sestříhaná a vtáhne do válečné vřavy jako máloco... Jak moc je to "podle skutečnosti" je otázkou...
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Napětí by se dalo ředit kyselinou sírovou... Atmosféra houstne každou vteřinou a navíc je něco i tam venku... snad ne pravda...
Pixely (2015)
Je to nanejvýš naivní, přitroublé, éra oněch her mi minula... ALE nějakým zvláštním úchylným způsobem mi to bavilo... Kevin James jako prezident s dyslexií... skoro oskarové... prosím pokračování s mojí érou srdcovek jako Mortal Kombat, Doom, Lemmings, Another World, Lotus, Crusader No Remorse, Tomb Raider, NHL 94, Broken Sword, Duna 2 ... Tam by se mohli kurva vyřádit...