Oblíbené seriály (5)
Futurama (1999)
Podle mě možná i lepší než Simpsonovi, jediný problém je, že oproti Simpsonům má Futurama málo dílů. Možná ovšem právě proto se nedá říct, že by v celé sérii byl nějaký vyloženě špatný. 99 %
Simpsonovi (1989)
Naprosto perfektní seriál. Pravda některé epizody jsou trošku horší než jiné, ale narozdíl od mnohých jiných seriálů, výkyvy v kvalitě jsou minimální. Je to prostě klasika a dá se na to dívat pořád. 96 %
Happy Tree Friends (2006)
Vraždy v Midsomeru (1997)
Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. Skvělé detektivky ve kterých je kladen důraz na samotné vyšetřování a ne jak je teď moderní samé barevné vodičky a mikroskopy. Tady nejsme v laborce v Los Angeles nebo Miami, ale v terénu v Midsomeru, kde obyvatelé přilehlých vesnic hynou rychlostí blesku. Nicméně neomylný vyšetřovatel Tom Barnaby vždy vše vyřeší a svou neomyslností tak trochu štve svého kolegu (podobnost s Poirotem čistě náhodná ?). Velmi kvalitní seriál s výbornou atmosférou a některé díly jsou i trochu mystery. 95 %
Hercule Poirot (1989)
Ačkoliv kvalita některých dílů nebyla zrovna světová, tak charisma Davida Sucheta alias Hercula Poirota a jeho šedé buňky samozřejmě, seriál drží hodně vysoko. Samozřejmě i bezelstnost kapitána Hastingse, bezradnost inspektora Jappa či schopnosti slečny Lemonnové pomáhají namíchat koktejl příjemného napětí a zábavy i když na to mají zpravidla jen nějakých 50 minut. K některým dílům výtky mám (viz komenty), ale k seriálu jako takovému nikoliv. 82 %