Oblíbené filmy (6)
Dreamgirls (2006)
Tohle je prostě nádhera. Miluju černou hudbu a hlavně Beyonce. Nejvíc mě překvapil zpívající Eddie:) Pěkný příběh, krásné kostýmy, vymakaná choreografie a dokonalý soundtrack.
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Tohle je hodně silný příběh. Tak nějak mam slabost pro filmy z 2. světové, a tenhle je jeden z těch novějších. Moc krásný a smutný film, na konci mi došla slova, a ještě dlouho jsem nad ním přemýšlela.
Stmívání (2008)
Také jedna z mojich posledních lásek. Můžu říct že jsem po shlédnutí propadla "Twilight mánii" a jedním dechem přečetla všechny díly od Stephanie Mayer. Herecké výkony sice nejsou bůhvíjaké, ale tento film mě prostě dostal. Ta ponurá atmosféra a hodní upíři. A baseball:)
Krvavý diamant (2006)
Hodně drsný film. Je hrozné co se ve většině afrických státech děje. Tenhle film je názornou ukázkou toho, jak si tady ve střední Evropě dobře žijeme. Nejsilnější momenty : převýchova chlapců na vojáky, setkání Solomona se ženou za plotem v uprchlickém táboře, setkání Solomona a jeho syna a smrt DiCapria. Super film.
Stáhni mě do pekla (2009)
Tak tohle bylo moc i na mě. Snad u žádného hororu sem se tolik nebála a nelekala! Perfektní horor fakt doporučuju!