Recenze (156)
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
G.E.N.I.Á.L.N.Í.
Brewsterovy milióny (1985)
Do dneška jako nadprůměrná pohodička...
Cesta do neznáma (1995) (seriál)
Seriál s nápadem a perfektní první série ... ke konci seriálu se do toho ale pustil úplně jiný realizačný tým a udělal z toho nekoukatelnou záležitost. První díly ale hodně vysoko...
Crash (2004)
Začátek dobrej, poutavej. Pokračuje taky dobře, poutavě. Ke konci je to ale nějaká taková nuda. Scénář dobrá, téma chytlavá, možná trochu přehnaná... Takže tak tak...
Černí baroni (1992)
Kdo nezažil nepochopí. Nezažil sem, nechápu.
Černý rytíř (2001)
Lawrence je tak šíleně trapnej, až se z toho vyklubou geniální štěky. Máme sice slabší místa, ale vždycky se najde nějaká hláška, která je pomůže dobře překlenout. No film každopádně stojí a padá na překladu. Viděl jsem jeden hodně mizerný, kde nezabrala ani jedna hláška, ale viděl jsem i jeden super...
Den poté (2004)
No tak příběh je úplná americká katastrofická film - ale tentokrát dobře dotažená a vyvážená. Námět sám o sobě a to všechno co se tam děje, je teda jakože úplná kravina, ale což je to sci-fi, a hlavně tady to vůbec nevadí, protože je to dokonalá, ale opravdu super, vizuální a atmosférická podívaná. Prostě bezkonkurenční vizuální efekty nasazujou laťku ostatním hodně vysoko. Zábava.
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
No řek bych že v osumnácti se lidi chováji přecijen maličko úplně jinak... blbost...
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Lepší než jednička, ale o hvězdičku né. Prostě sranda, oddych, pohoda a veverka ... co chcete ještě víc?
Do naha! (1997)
No zábava to je. Na jednu stranu celkem smutný a na druhou moc veselý. Místama vtipný a trochu vykrádačka Rockyho v určitým ohledu...