Recenze (7)
El Dorado (1988)
nevím asi jsem čekala trochu něco jiného, zpočátku to byla pohoda, ale postupně jsem získávala pocit, že sleduji reality šou Kdo přežije El Dorado....
Žena v černém (2012)
tý jo no nebýt těch lekacích scén, tak v kině snad usnu. Potom jsem si představovala jak by ta černá lady vypadala v předělávce Scary Movie a to mi vlastně vystačilo až do konce filmu. Harry nepřesvědčivej, zápletka nic moc a konec ..... to snad ani nestojí za koment....
X-Men: První třída (2011)
dá se říct, že dlouhé době jsem se v kině dost pobavila a po skončení filmu se těšila až si doma znova zkouknu starší díly. Magneto je prostě super už od "zamlada" a Wolverinova hláška mi vykouzlila úsměv na rtech i o týden později. Prostě skvělý skvělý skvělý.
Zatím spolu, zatím živi (2010)
bylo to povedený, zábavný, akční ...... akorát si už nepamatuju, jak to vlastně skončilo.....
Stmívání (2008)
ha háááá byla to legrace, kterou mi hlava nebrala, ale na druhou stranu se nedivím, že mladistvé holčičky se rády kochají pohledem na mocného Patizóna (nebo jeho auto) a vlastně vůbec nevnímají ty bláboly kolem..... Nebýt baseballu tak je to na odpad.....:D
Normal (2009)
jakej thriller? trailer je mnohem thirellovejší než samotnej film....
Mandolína kapitána Corelliho (2001)
knížka byla úžasná, ale film mě dost zklamal...............