Recenze (106)
Bitva u Midway (2019)
Na Emmericha to je milé překvapení. Není to přeplácané digitálem, resp. při pohledu na letecké bitvy nekouká z každého obrázku, že bylo vše děláno před zeleným plátnem a boje ve vzduchu vypadají celkem realisticky. Je fajn, že i postavy Japonců nejsou vykresleny zcela ploše a je vidět, že Emmerich se snaží vycházet z historických pramenů.
Lovec (2018) (seriál)
Baroneho jsem si oblíbil a stejně tak celý seriál, klidně bych snesl i nějaké to pokračování.
Hrátky s čertem (1956)
Jedna z těch pohádek, u které se člověk baví od začátku až do konce. Skvěle napsané, zahrané i natočené. Můj osobní TOP TEN pohádek.
Sám doma (1990)
Film, na který se rád dívám znova a znova a vůbec mi nevadí, že některé části už znám nazpaměť. Mokrý banditi se prostě povedli!
Terminátor: Temný osud (2019)
Je to celkem povedený film a já se vždycky rád podívám na Terminátora s Arnoldem. Na druhou stranu jednička a dvojka jsou zatím nepřekonatelné a tuším, že nikdy nedostanou sobě rovného nástupce.
Objekt mé touhy (1998)
Nepamatuji se, že by mě v nějakém filmu všechny postavy přišly tak nesympatické. Příběh příšerný. Emoce nula.
Turbotarantule: Láva poraženým (2015) (TV film)
Jedna hvězdička za starou partu z policejní akademie. Jinak je to ale příšerná blbost.
Tři veteráni (1983)
TOP z českých pohádek, která obsahuje genialitu Werichovu i Svěrákovu, režírovaná matadorem českého filmu Oldřichem Lipským za zvuků Uhlířovy hudby. Když přidáme herecké obsazení, tak to ani nemohlo dopadnout špatně.
Zabij, nebo zemři (2016)
Zbytečný film, se zmateným dějem. Vypadá to jako by režisér vypustil třetinu scén a když si nechtěl dělat starosti například s tím, jak se hlavní hrdina vysvobodí z pout v místnosti plné po zuby ozbrojených zabijáků, tak to prostě neukázal.
Rozpolcený (2016)
Shyamalan je zpátky. Každý má jiný vkus, ale rozpolcený minimálně musí zaujmout. Pro mě je to ten druh filmu, kdy si hledám další informace (o daném tématu) i po jeho skončení. McAvoy hraje výborně, já bych mu tam nominaci na Oscara šoupnul hned. A co mě nejvíc dostalo? Posledních deset vteřin filmu:-)..