Recenze (240)
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Některé díly jsou celkem děsivé, z důvodu, že by se tyto věci opravdu mohly v blízké budoucnosti stát.
Bohemian Rhapsody (2018)
Film, který mě v kombinaci s IMAXem naprosto dostal!!! Za mě jeden z nejlepších filmových zážitků v kině za poslední roky.
První člověk (2018)
Mazec film a v IMAXu skvělý zážitek.
Balada o pilotovi (2018) (TV film)
Děsivé. Chce se mi z té doby zvracet...
Blok 99 (2017)
Na film jsem se podíval kvůli zdejšímu vysokému hodnocení ač mě odrazoval už i plakát k filmu, ze kterého číšela surovost. A asi jsem měl dát na svoji intuici, protože film jak se zdá opravdu není o ničem jiném než o nezvykle vysoké brutalitě a surovosti. Čekal jsem alespoň o trošku něco promyšlenějšího.
Zabiják & bodyguard (2017)
Tak šílené až je to vtipné 😃 Evropské prostředí bylo také fajn a veselé 😀 Ze začátku jsem to sice chtěl vypnout, protože jsem čekal nějaký klasický akční thriller, ale pak jsem na tuhle crazy destrukční akci přistoupil a dobře jsem se pobavil 😃
Země naděje (2012)
Film mi celkem sednul a líbil se mi.
Vesmír mezi námi (2017)
Nic světoborného, spousta nesmyslů a nerealistických scén, spíše pubertálního rázu, ale na oddech celkem dobré a několikrát jsem se i naplno od srdce zasmál 😃
Zabití posvátného jelena (2017)
Hodně divné a ujeté. Na mě až tak artové, že mi to přišlo odlidštěné a nesmyslné.
Meru (2015)
Jsou to vážně blázni! Po celou dobu dokumentu jsem přemýšlel, jestli je tohle vůbec v lidských silách a proč to ti lidi dělají 😃